Söndag

Fösta söndagen som jag faktiskt njuter av och tycker om.. Den hade varit perfekt om solen kunnde kikat fram lite då och då i varje fall. Har pluggat massor och känner mig jätte stolt. ^^ Var  iaf och lämnade tillbaka filmen som vi hyrde igår, en väldigt stor eloge till mig som alltid annars glömmer bort att lämna tillbaka filmer och kommer på det ungefär en vecka efter eller när de ringer och påminner än om det. Har tänkt att ta två rundor i spåret lite senare också, känner att jag måste ut och röra på mig.

Jahapp, så går man bara måndag-onsdag i skolan denna vecka dårå, valborg nalkas ju på onsdag. Vad hände då då? Jani, det styrs säkert något bra med mina bästa som vanligt<3 Sen långhelg, kan ju inte bli bättre :) Woho!

Nu har jag inte så mycket mer att tillägga för stunden.



Queen - Bohemian Rhapsody (Grym låt)


Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0