Sofie Andresson.

She´s the best. <3 Hur skulle jag överleva utan dig gumman? Nononono, inget jag behöver tänka på ;) Haha.


Nu är klockan snart tre.. Dags att sova kankse? Har sjukt ont i öronen igen, fattar inte att det inte kan ge sig? Gör så fruktansvärt ont, hoppas att det blir bra tills i morgon bara. För övringt är min mobil mongo, det dör helt till och från. Hoppas bara att jag hittar bevidtjosandet till mobilen(garantin) så jag kan gå tillbaka med den och klaga. För knapparna börjar också bli ur funktion. Även fast jag inte varit våldsam med den. Ööööhö,så ska det icke vara.

Nej nu somnar mina ögon, sov gott alla, som inte redan sover ;)  Förresten så är det faktiskt väldigt skönt att få sova i sin egna säng nu igen, inget slår den<3 Ellerjo..De som är större än 90cm knakse.. = Typ alla. haha, måste faktiskt ta och skaffa en större säng. Har sagt det länge jag vet... Men snart måste det fan bli dags. Hmm.. Vad ska man önska sig i studentpresent?? Någon som har något bra förslag? Själv är jag kass på önskninggar. Saaarriiii.. Men natti på er alla som sagt.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: sofie

jag har faktiskt konstaterat det jag med, vad fan skulle jag göra om jag inte hade dig? :P men det är skönt att vi har varandra så vi slipper tänka på det. ring mig sen gummsi =)

2008-04-12 @ 13:18:13
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0