Soffipropp,

Hur lyckas jag alltid komma i säng så sent? Det är smällar man får ta ibland.
Tv suger förövringt, finns aldrig något att kolla på. Men blev överaskad nu, slog över från kanal6 till tv3(<3) och där visar dom just Xena -Krigarprinsessan. Haha kommer ihåg att jag älskade det programet när jag var lite. Tror det var för att det för en gång skull var tjejen som räddade världen, inte killen -som alltid. Ska nog kika lite på det nu och se om det fortfarande är lika bra =P Sedan sova.

Soffanproppan, du är allt bra du.
Finns här för dig, i alla lägen.


Btw, ääääälskar syrrans duntäcke.
Funderar på att sno med mig det hem.
Skulle nog inte vara så uppskattat men.

Godnatt på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0