Sms

Ligger i sängen nu och går igenom alla sms på mobilen, måste radera massa gamla. Vissa är ju lite roliga att läsa faktiskt, ni kan få ta del av några få:

Malin Björk:
"Görs? Läget? Hur gör vi ikväll? Ska jag komma till dig så tar vi det riktigt lugnt? Eller? Var tycker du? Hörs sen?:) Pussar<3"

Haha, hur många frågor var det inte i det sms:et?

Sofie Andresson (på fyllan såklat;))
1. "Haha jag är påtag från bussen snart. Du och jag. Älskar dig."
2. "Hahaha, sitter på bussen nu, hittade på stans roligaste människor. hahahagörsimorgonälskardigduärbäst<3"

Vi två blir alltid överkärleksfulla mot varanda med lite alkohol i kroppen, haha.

Lotta Aggeborn (även detta med lite för mycket alkohol i kroppen)
"Men mickk, överjaga Malin att åka hit istället,jag vill föra med dig sniifsnif fiff snif"

Micke
"Hej. Vi har upptäck ditt plötsliga intresse av delfiner och vill även erbjuda dig ett medlemskap i 10 år i Svesimf (svenska-sköldpadd-i-människo-kropps förbundet) Mvh Jarvii SVEDIMF"

Hahha, stört kul och stört intärnt.

Jag har iof fler sms som jag skulle kunna dela med mig, men det tänker jag inte göra. ^^ De får bara jag uppmuntras av. Hehe.. Märkte också att det står orden "plutt och plutten" i mer än hälten av alla mina inkomna sms. Haha..Vad kan det betyda? Men nu är det nog dags att sova, har engelska nationella i morgon bitti ( fick veta det idag ) Ih.. Får hoppas att det går som på räls! Slutar sedan halv5 SJUUUUUKT segt om jag ska vara ärlig. Plus att min visdomstand gör ont som gaahh. Don't like. Sleep tight..


Duärfinast.

Kommentarer
Postat av: Davvsan

"Vi två blir alltid överkärleksfulla mot varanda med lite alkohol i kroppen, haha. "

Melike^^ hhaha

2008-04-28 @ 14:00:54
Postat av: michaela

Haha, du skulle må då va;)

2008-04-28 @ 18:58:28
URL: http://michaelaklippel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0