Skit msn funkar inte och jag är uttråkad..

Någon mobilgrej. För er som tycker det är intressant att veta vad jag har för relationer med mina kontaketer.. Here it gose..

HAR DU PUSSAT NUMMER 27?
Malin Björk -Jovisst har jag det ;)


VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Jocke Arenius - Lärare

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Maria Fernström -Fredag i skolan, om vi är friska dvs.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Jenny -Moster, självklart! :)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Rebecca Hörk -Sötisdär!

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
David grannen -Jordens snällaste.
(Jag är ledsen David, men du kommer alltid heta "David grannen", varesig du vill det eller ej. ;)


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Hem - eh...

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Hannes Perder -Inte längre kan jag påstå. Men har varit.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
 Andreas Karnung - Noope :)

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Bikram - Känner honom inte..
(& det är DavidFlorinen som har sett till att detta nummer ligger på min mobil. thanks...)

BESKRIV NUMMER 21 MER 2 ORD
Jocke W - Mest Bäst.


PRATAR DU MED NUMMER 15 OFTA?
Janne -Varje dag.

KÄNNER DU NUMMER 1?
Albin P -Ofcourse :)


SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Björn i borlänge -Självklart, släkt.  

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION? 
Challe -Vi har många relationer.

Nu började msn funka igen och jag kan sluta upp med den här skiten. Haha nej jag är inte beroende av att sitta här, men ibland har man inget annat för sig. I och för sig borde jag sova, men ja nu ska jag vara tyst. ^^. PUUUUSSSSSS


Förresten, drömmde världens sjukaste dröm inatt :S
Den var så jäkla läskig, var livrädd när jag vaknade upp.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0