Sex and the city

Japp, det visas just nu på tv3, dubbelavsnitt ikväll.. Undra om det är det varje onsdag? Då kommer jag sitta bänkad  framför tv:n i 2 hela timmar, och det är väldigt olikt mig. Kollar inte på tv så ofta, eller rättaresagt kollar inte på tvprogram,blir mest filmer.. (Nu är klockan snart halv 12 och Sex and the city går inte alls, men det beror på min otroliga seghet att skriva klart ett blogginlägg, jag är fan helt otrolig. Haha) La precis på luren med Malin Björk i luren, berättade om mina planer för den kommande helgen.

Undra vad jag ska göra i morgon på min lediga dag? Tror faktikst att det blir en sväng på stan, om det är bra väder det vill säga. Det har varit helt okej väder idag ju, till och från har solen allt kikat fram och man blir så glaaaaaader. Annars får jag väl se.. Måste ju göra min favoritsyssla (som alla borde veta vad det är nu) Jusdet läsa ;) Hahah, nooot. Men det måste göras i alla fall.. Det mest ultimata vore ju att när jag vaknar i morgonbitti av min mobil, som jag ställt på tidiga klockan 10.00, är att stråålar solen igenom mina gardiner och det är helt vindstilla så man kan sitta ute och läsa boken och dricka kaffe. (Ja jag dricker det faktiskt, lite till och från) Om det är regningt och molningt i morgon blir det inget läsande.. Alltså är det vädrets fel om jag inte hinner klart...........


Tänkte säga godnatt med den här bilden. Haha.
Var i julas när la familia bakade pepparkakor...
Därav mjölet i mitt annsikte. Jul<3
Så är det alltid med mig,
När det är jul vill jag ha sommar, & tvärt om.
Lev med det vänner!
Sov gott i alla fall.
Är klar med detta inlägg 2h senare. Haha
Natti, solong, hejdå osv.



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0