Regnig valborg?

SUUUUUUUUGIGT! Smhi visar regn i morgon kväll.. Vi som hade tänkt att grilla ute & mysa, men nehe. Vad hittar man på dådå? När var senaste gången det var dåligt väder på valborg? Jag minns det inte ens.. Iof minns jag knappt vad jag åt till lunch (minne som en guldfisk) men i alla fall.. Har för mig att det oftast är fint väder... Vi får väl se vart kvällen tar oss!

Idag har jag kännt av min allergi så sjukt mycket.. Kliat i ögonen hela dagen, hej kom och hjälp mig! Förresten, på fredag morgon klockan 07,00 ska jag och min soffaproffa jobba! Ska rensa ogräs;) Haha. "Ta med någon som kan jobba hårt och är duktigt" Såklart hon tänkte på mig :D Haha.. Vi blir ett great team hun!<3



Over and out

Kommentarer
Postat av: Soff

Mickis, en liten instickare bara, vi börjar halv 7 och min pappa sa att jag skulle ta med nån som jag tyckte det skulle vara roligt att jobba med också :P haha

2008-04-29 @ 22:58:14
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0