[REC], studenten & Sex and the city

Varit på bio ikväll, kan ju inte säga att vi såg bästa filmen.. Rättare sagt sämsta filmen jag någonsin sett tror jag =P Haha.. Det blev en rysare; REC. Tänker faktiskt inte ens berätta vad den handlar om för så dålig var den, minst 4tummar ner från mig(n) Men nu vet vi ju att den inte är något att ha i alla fall.. typ.. Haha.

Ligger i min säng just nu och är totalt slut, har varit vaken i exakt 17h detta dygn. Slå det om ni kan! I morgon blir det en massa plugg, har så mycket att göra. Har bestämt mig för att läsa ut Singoalla och komma igenom minst 100 sidor i den andra boken. (Denärtjock) Måste även förbereda mig inför svenska skriftliga nationella som äger rum på onsdag. Funfun..

Köpte studentbiljett idag på Frimis, de säljer dem för 140:- styck på fredag-lördagskvällar från 19.00-21.00. Än så länge har de sålt ca 1000 och det finns ungefär 500 kvar. Så har ni inte köpt, köööööööp :) Kommer nog bli riktigt drag. Nu när jag endå pratar om studenten kan jag nämna att min klass inte har engagerat sig tillräckligt (ovanligt? nej)  nu inför studenten och det resulterar i att vi inte har någon vagn att åka i. & att folk säger att "Det är ju inte så viktigt" Skiter jag faktiskt fullständigt i. Känns som att det är ett måste, det hör ju liksom till. Hade ni tänkt att vi skulle gå? Kom igen, vi måste hitta en! Någon som känner någon som har en? Hörs av er!!!


Dagens viktiga info yes;
1. Den 21 JUNI mina vänner, dåni! Då är det bio prämier på Sex and the City filmen Kul va? Åh, längtar massor. Ska försöka se om man kan få tag i förhandsvisningsbiljetter, om jag skulle få tag i sånna skulle jag nog gråta av lycka. (y)
2. Läste i tidningen att mamman till barnen som blev mördade i Arboga har börjat minnas kvällen/natten mer och mer och hon har även pekat ut ex frun som eventuell mördare. Detta följs nogrannt!



Det kommer bli en underbar väder vecka förresten, 15+ hela veckan som det såg ut här om dagen i alla fall. Har inte kikat in, men gå in på smhi.se för vidare information. Höhö. Läste också på Aftonbladet plus att sommaren kommer bli steeeeekheeet, och det säger man ju inte nej till. Blev hur glad som helst, älskar verkligen när sommrarna är varma, utan moln & blåst. Blåst är verkligen det värsta jag vet, det finns inget värre än att komma ut en vår/sommar/höst/vinter-dag och det blåser. Hellre regn, hatar verkligen när det blåser. Äh nog om det, sommaren kommer i alla fall bli bäst tror jag<3

N
u håller jag på att total slockna.. Var jätte trött runt halv 12, sen blev jag superpigg och hade jättemycket energi, men nu är jag helt död igen, ögonlocken håller sig knappt uppe. Men vi hörs i morgon babes! Hejs :))

Kommentarer
Postat av: Maddooo

Skulle mycket hellre va ute och plugga i solen med dig idag än att jobba.. :S (L)

2008-04-20 @ 10:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0