Onsdag!

Skrivit svenska nationella idag, gick så mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra! Är superglad. Sedan blev det en lunch på stan med David, för att sedan gå och språka lite med min kära syster på krämaren(Guldfyn ofcourse) Bilen rullade hem till vintrosa och nu har jag legat i solen ett tag och läst 50 sidor till i min bok. När denna uppgift är klar kommer jag nästan gråta av lycka, då är svenska B klart! Hallelujah..

Som det ser ut nu är det dags att städa rummet, kommer knappt in där pga av alla kläder som ligger på golvet^^. Jag måste börja bli mer ordningsam, skärpning skärpning! Sen ikväll är det top model & sex and the city för hela slanten!
Ingenting går upp mot onsdagar!




Ledig i morgon också, som vanligt, känn på den ni :D


Kommentarer
Postat av: Anna K

Grattisgrattis.

2008-04-23 @ 16:39:50
Postat av: Sohaa

Hoppas det gick bra :)

2008-04-23 @ 21:18:27
URL: http://http://sohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0