Nu ryker kläderna!

Nu ska jag äntligen ta tag i min totalt katastofala garderob, och har bestämt mig att rensa ut massa kläder som jag endå inte använder. Jag har väldigt lätt för att tänka "men den där linnet kankse jag kommer använda någon dag", fast jag inte rört plagget på sisådär 3 år. Är det någon som känner igen sig? Men nu ryker allt! Vet inte riktigt vad man ska göra med allt, kankse rädda barnen eller något sånt bra? Det är ju uppskattat.. En sak vet jag i alla fall, skulle aldrig lämna mina kläder till myrorna eller något likande. Kul att se någon människa gå runt med ens gamla kläder, eller bara veta att någon kankse köper det.. Nejusch, det blir nog någon barngrej. Kännerpå mig att endel kommer ryka i vilket fall som helst..

Snart kommer syrran hit också<3 Pusspåhenne.



Ciaaooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0