Mountain duet.

Örat mår sodär, det gör lite ont hela tiden. Men inte mycket ont, det är ju ellt plus i alla fall. Efter knarkat alvedon hela förmiddagen och efter en dusch bestämde jag mig för att åka in till skolan. Hade dock tagit fel på tiden och kom när lektionerna var slut, klantigt eller vad? Men hade min sånglektion i alla fall. Sjöng låten som antagligen blir med på vårkonserten som jag har pratat om förut, och jag blev faktiskt förvånad över hur bra det gick. Fick värsta kicken för att det var så kul och det endå lät så bra, då det är en väldans svår låt. (Speciellt när jag bara sjungit den en gång innan och knappt hört den) Men det kan nog bli bra. :))

Har även varit och tränat kibox idag med Mollin<3 Ja, jag är fan störd. Men nu har jag blivit förbjuden att träna tills jag slutat skrika (har lock i ena örat och hör typ ingenting och därav pratar jag lite högre än vanligt) Så i morgon blir det lungt.. Jag som hade sett fram emot att träna lunch passet. Men ska ut med hunden i morgon eftersom jag är ledig. Sen ska jag in till syrrans lägenhet och vara där, sen skulle andramalinb kommer över och umgås med mig. Det var länge sen hun!..

& msn flippar som vanligt, just live with it.
Dags att försöka sova, är helt slut.

I morgon är det våra bästa år, och jag ser fram emot det som fan, så spännande just nu :D
....Om ni underar

Over and out my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0