Malin&Malin

Blev en sväng på stan med dessa två damer.



Hade ingen annan bild på er två tillsammans, vet att ni kommer hata mig för den här bilden men vadfan ;) Dett var iaf när vi var i Bulgarien för de som missat det. <3 Hittade jordens snyggaste byxor på, hm.. Sisters? Svinbilliga iaf, älskardom! Sen har jag köpt min body som jag har tjatat om ett tag nu. & dessa två plaggen passar så sjukt bra ihop då man kan ha byxorna som höga byxor, men även som låga baggy byxor. :) Kommer bli speciellt bra när sommaren nalkas! Blev inget jobb idag förresten, känns skönt. Men inte allt för bra heller kankse.. Skulle behöva pengar, men trivs man inte så gör man det bara inte.

På torsdag drar jag, Maria & Lotta iväg till Stockholm. Ska leta efter en balklänning och även studenkläder.. Har ju klart klänning och så, men har kommit fram till att man måste ju ha två klänningar såå. Och eftersom den första var så sjukt billig så kan jag nog kosta på mig en till ;) Kommer bli mysigt tjejer.

Har sökt lite olika jobb nu förresten, känns bra. Men är otålig och vill att de ska svara nu på en gång. (Det var iof igår som jag sökte ...) Men hoppas på det bästa, vill verkligen ha ett jobb som jag trivs bra med. Så om någon har nåt jobb, erbjud mig. Haha..

Dags att träna lite på svenskan. Go go go, bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0