Majs VS morötter

Jag har käkat endast majs till lunch nu ett tag, inte för att jag inte äter annan mat utan för att jag tycker att det är såååååå sjukt gott & nyttigt också såklart, trodde jag. Men det visade sig att det är väldigt onyttigt, mycket socker osv. Så nu äter jag morötter istället, det är också väldans gott. Dippen jag doppar dem i är väl kanske inte det nyttigaste, men oj så gott! Chips är totalt överskattat, right?

Jag är typ lyckligast nu, åååååååååååh vilket underbart väder vi har. Tror att jag har nämnt det sisådär 1100 gånger minst de senaste dagarna, men det tåls faktiskt att sägas om och om igen. :)) Svenska nationella i morgon klockan 08.00, wish me goooooood luck man. Tror inte det blir att man sitter i 5h, så får se om jag hinner hem innan Kiboxen med David drar igång klockan 5! :) Ska bli skönt att träna på Friskis igen, var ett tag sen jag var där faktiskt. Har mest hållt mig här ute i Vintrosa, i spåret...

Nejni, dags att sova nu så man orkar med morgon dagen. Natti//



It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
Try as I may I could never explain
What I hear when you don't say a thing

All day long I can hear people talking out loud
But when you hold me near, you drown out the crowd
Try as they may they could never define
What's been said between your heart and mine

You say it best, when you say nothing at all...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah, majs, hahahah

2008-04-23 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0