Maaaaalin.

Har sällskap av MalinBjörk ikväll :) Vi håller på att laga mat just nu, och självklart blir det fiskbullar när vi två är tillsammans. & nu vill jag inte ha några dumma komentarer om den älskvärda maträtten. Haha. Sådäså.

Skolan var ganska seg idag förövrigt.. Repade lite låtar och sedan blev det till att måla drakhuvudet, kul? Jag hade i alla fall en skitsexig målardräckt på mig, haha. Man kan inte säga något annat. Sen att jag är sämst på att måla är en annan femma. Slutade med att jag hade vit färg i hela håret, annsiktet och hela händerna, yay.. Sen kom min kvinna och vi tog en svängom på stan och kikade balklänningar och studentgrejs. Hittade inget speciellt bra, så det blir nog stockholm med Maria på torsdag faktiskt. Se om de har ett bättre utbud än Örebro. (Kan inte vara speciellt svårt)

Nu ska vi käka :D Sen blir det naturkunskapsplugg, funfun.


Solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0