Godnatt folks!

Yessir, nu är det dags att sova, ligger redan i sängen med en film rullandes (som alltid) Men lika förbannat blir jag pigg när man får lite luft på hemvägen.. Så ja, nu ligger jag här i sängen med en film rullandes och är PIGG. Men måste sova, skola i morgon, ska till skroten med Snifilotti. Haha det kan bli grejer det ;))

Har färgat håret btw! Började med att lägga i en röd färg på mina missfärgade vit/röd/orange/gula slingor som var totalt katastrofala, det resulterade i att den röda färgen blev knallrosa, (var ska detta sluta?) sen börjar jag smeta i den svarta färgen som är KNALL lila, som med tiden blev grått. Jag blev lite skraj där ett tag, men till slut blev det kolsvart i huvudet på mig igen. Nu är allt som vanligt och jag är glad.. Slipper den oootroligt långa utväxten. Haha!




Sov snyggt! /Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0