Godmorgon/middag

Nu ligger jag fortarande här i sängen.. Så skönt att bara ligga och slappa, och på söndagar är det faktiskt fullt tillåtet. Mot eftermiddagen blir det till att åka och fira min moster som fyller 40! Grattisgrattis.. Ska även plugga naturkunskap (måste börja med det nu!!) eftersom det nalkas prov på måndag. Suuuuuuugigt..

För ovanlighetensskull så har jag kollat lite på Sex and the city, man kan ju inte annat än älska det, älska dom!  De fyra olika karaktärerna är helt underbara och deras kläder och skor, ohh fabulous. Helt klart värd att se. Själv har jag ju köpt alla säsonger,som ligger i en liten miniskolåda, men för de som inte har så börjar programet sändas den 16april. :) Kanal är jag tyvärr osäker på, har för mig att det är tv3 som hade denna fantastiska idé att börja sända det igen, men är som sagt osäker. Har ni inte sett det från start till slut, se det!



Nu ska jag ta mig i kragen och ta mig ut i spåret och springa några kilometer. Det är alltid skönt att börja dagen med lite träning, man känner sig så pigg och inte minst duktig när dagen rullar på.

Ha en treeeeevlig söndag, / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0