fyfan alltså :((((

Nu är botten nådd.
FYFAN.
Jag vaknade precis, 03,03 (nej jag hade inte ställt klockan.....)
Jag har sånn öronvärk. Jag var öronbarn när jag var liten.
Men minns inget av det, hur överlevde jag?
Detta är näsan i klass med när jag hade opererat halsmandlarna.
Vill bara ligga och gråta, JAAA det gör så ont. :(
Väckte mamma också, (det gör jag aldrig, bara när det är illa..)
OCH NU ÄR DET ILLA.
Sitter som ett lock för vänser öra, jag hör knappt?
Men känner..
Nu skriver jag bara massa skit, men jagm åste tänka på annat.
Alvedonen tar 30 minuter att värka, alltså 20 minuter kvar.
Känns som örat ska värka sönder, detk an göra det!!!
Trummhinnan kan göra det, då kommer jag avlida.
För Det för sjukt ont.
Förlåt...
Men jag har ås jälva ont.
Vaknade av att jag låg och tryckte med ena handen hårt lite nedanför örat.
På något sett trodde jag att det inte gjorde lika förbannat ont.
"Det finns inget att göra, ta en alvedon+nästpray & ha huvudet högt"
Jag dör snart :'( Så ont gör det faktiskt...


Okej ingen tyckte det var kul att höra detta... Det var inte ens kul att skriva..
Sov gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0