Fundersam

Var enda gång jag kollar på statistiken så blir jag så fundersam, vilka är ni? :) Som idag har jag haft 32 unika besökare, än så länge, men 107 klick. Det är jätte ofta det är massa fler klick än besökare, det betyder nog att jag borde uppdatera lite oftare. Men det har jag varit ganksa duktigt med på senaste tiden. Haha..

Ligger hur skönt som helst i sängen just nu, men mobilen dog nyss och det betyder att jag måste gå upp för att hämta mobil laddaren. Hahha, ibland är man stört lat. Men japp, måste resa på mig nu så min mobil kan börja leva igen.

Take care allihopa, godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Matilda Jansson

Matilda Jansson heter jag, läser din blogg ganska ofta nästan varje dag. Tycker att du skriver bra och roligt Hittade idg på bilddagoken. kram

2008-04-13 @ 00:51:46
Postat av: Maddo

Jag läser också din blogg! haha. ska du följa med mig till england schnuttis? :D

2008-04-13 @ 10:42:27
Postat av: Andreas

Jag också;P Duvetvem;)

2008-04-13 @ 14:35:43
Postat av: Kajsa från Sthlm

Kajsa heter jag och kommer från Sthlm. :)

2008-04-13 @ 20:47:55
URL: http://kaaajsa.blogg.se
Postat av: Kajsa från Sthlm

Kajsa heter jag och kommer från Sthlm. :)

2008-04-13 @ 20:48:08
URL: http://kaaajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0