Flightplan

Ligger i sängen och kikar på den, den är väl helt okej. Men första gången jag såg den hade jag för höga förväntningar -trodde den skulle vara mer spännande. Men nu andra gången så funkar den faktiskt att kolla på.


Ja, så vad händer i veckan då gottfolk, jo min vecka ser inte så speciell ut;
*Hade först & främst tänkt att bli frisk.
*Göra svenska nationella
*Träna kibox
*Flytta hem igen
*Ta tag i körningen, (Om jag gör det kommer jag vara sjukt stolt över mig själv & rapporterar det.)
*Söka jobb
*Fixa balklänning, nu när jag faktiskt ska gå :)
..That's all i have for now,


Soffi, du är så bra!
Vi förstår varandra. ♥

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.


(som ni kankse märker tog det mig 2h att få klart inlägget.
så typiskt mig faktisk, så är det alltid. Med sms också, haha.
Tar mobilen, börjar svara, lägger ifrån mig den & gör nåt annat
sen kommer jag på en tid senare att jag inte skickat det.
Så håller jag på så. Haha..
That's me, tror aldrig jag lär mig...)

Kommentarer
Postat av: Soffii

ååh du e bäst mickan :) (L)

2008-04-07 @ 13:07:52
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0