....

Du är verkligen galet underbar<3



Är faktiskt riktigt trött nu, känner mig febrig. -Igen.
Ligger i sängen och kollar på en dålig film.
Ska faktiskt byta till någon annan.(jagbyteraldigfilmannars)
Mot mina principer liksom. Haha..
Imorgon ska familjen & jag iväg och fira min moster,40 år!
Kan bli skoj. Har även bestämt mig för att börja ta lite mer kort.
Kameran(även om den är stört dålig) ligger bara och skräpar.
Lite ändigt på det tack. Vill också ha en systemkamera, coola grejer liksom.
Nej dags att byta film och sedan sova, knarka alvedon gör jag också.
När jag gör jag inte det höll jag på att säga..



Look into my eyes you will see, what you mean to me
Search your heart, search your soul
And when you find me there you'll search no more.


( Har hamnat i en riktigt Bryan Adams grop just nu.. Hans röst,ohh. )


Hörs kankse senare om jag inte sommnar, annars i morgon. Ha en trevlig lördagskväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0