...

Jag har blivit sämst på att komma på rubriker, dock är det ju inte så viktigt kankse..

Dagen har vairt ganska seg för min del, gått i skolan från halv9-12.. Repat musikallåtar, även varit lite på Markurells och fixat Save everything-loggan med Karin. Har också skrivit i min balblanket, och det beslutades även att vi ska sitta vid mitt bord(musikarna) på balen. :)) Hoppas det är okej i alla fall. Sen gick jag på stan en snabbis med min älsklingssyster, sen har jag vairt hemma. Satt vid pianot ett bra tag idag, var länge sen jag gjorde det.. Har blivit så trött på alla noter jag har.. Men som tur är har vi ju ett bibliotek, great!

Nu är det dags att sätta mig och läsa en 1800-tals bok, fun? ehno. Skit tråkigt verkligen, min svenska lärare blir min död! Haha.. Läser inte mycket annars, och nu när jag väl ska göra det blir det en gamalskriver bok. Jaja ska plåga mig igenom några sidor nu, hörs nog senare babes!

puuuuuuussss,Whitney houston är bra som tusan!

Kommentarer
Postat av: a...

vad händer iiii veckaan;)?

2008-04-15 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0