....

När en dörr stängs, öppnas två andra.
Idag har jag sett på Just my luck.
Där säger dom så, & nu delade jag med mig det till er.
Jag tror faktiskt att det stämmer..
På något konstigt jäkla vis, så tror jag faktiskt det.

Seg dag idag förövrigt.
Är inte på blogg humör.
Är nog inte på humör för nåt.
På senaste tiden har jag inte varit det.
Ibland är man nog bara lite nere.
Det får världen tåla, sådäså :))

Imorgon blir det skolan & sen kankse Satin.
Är inte alls sugen just nu, kan bero på att jag är trött.
Det är ju faktiskt 50 dagar kvar tills studenten. Woho.
Men det är 50 för mycket, enligt mig.
Jag är sååå trött på det, någon mer än jag?
Måste börja läsa en svenska bok också, kul?
Jag är seg som en snigel på att läsa böcker.
Eller det bror i och för sig på vad jag läser.
När jag läser 1800-talsböcker, då är jag en snigel.

Prov i morgon, shit happens..
2 nationella prov på onsdag, SHIT REALLY HAPPENS.
Ledig på torsdag i alla fall, thank gooooood.


Let us se where this road is gonna take us...


Tack och hej för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0