Efterlyst

Sitter i soffan nu och kikar på Efterlyst. De har tagit upp mordet på Engla som de hittade för några dagar sedan -död, och Pernilla som blev offer till samma man år 2000. De berättade att han har blivit dömd ungefär 4-5 gånger tidigare för misshandel, våldtäktsförsök osv. De spekulerar även i om han kan vara mördaren till en tjej i Göteborg år 1994 och även flera mord. Det är lite konstigt att de går ut i media med det tycker jag, de målar ut mannen ännu mer. (Även om jag inte har någon som helst sympati för honom) Så kankse man ska ta reda på all fakta innan man går ut med det.. Eller?

År 2006 hade tydligen en man, som hade läst tidningen och sett en fantom-bild på denna man som hade mördat Pernilla i juni år 2007, ringt till polisen och tipsat om att han kände igen mannan och pekade ut just han som nu har begått ytterligare ett mord. Som jag fattade det så hade polisen inte tagit tag i det och på något sett hade det runnit ut sanden. När man hör en sånn sak, hur arg blir man inte då? Om det hade blivit en stor utredning så hade kankse inte ett till offer behövt falla av denna man.....




Dagen har varit väldigt slapp, har haft min älskade syster hos mig all the time<3 Började med att vi la ut massa filtar, kuddar, täcken osv ute i det underbara vädret. Eftersom huset ligger på ena sidan och att vi har plankstaket(typ?) runt om poolen så var det nästan helt lä. Ni anar inte hur varmt och skönt det var, kunde ligga i bh & trosor och sola. Läste även min otroligt roliga Singoalla bok, plöjde igenom halva boken så nu är jag på gång i alla fall. Fixade lite lunch senare och sen har jag inte gjort ett skit=) Hur skönt som helst..

Morgondagen ser ut så att jag går i skolan från halv9-3, har musikal hela dagen och hoppas av hela mitt hjärta att dagen går fort. Men nu får jag faktiskt ta och bita ihop, det är ju mindre än 2 månader kvar tills studenten. Sen efter det blir det till att åka bil hem till mig med min underbara Sofie. (Fasiken, jag måste börja köra!!) Blir städning av huset, ett stort måste sen mot kvällen blir det mys med mina bästa<3 Åh, vad jag tycker om er!  Sen får man se hur resten av helgen ser ut helt enkelt.

Efter Efterlyst ska jag kolla på Insider, Robert Aschberg är en favorit!



Hörs kankse senare fooolks :)
Kram

Kommentarer
Postat av: S

ååh jag tycker om dig med massor!

2008-04-18 @ 09:36:02
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0