Brända kinder!

Jupp, röda/brända kinder är något jag har just nu. Som det ser ut nu behöver jag ingen rouge iaf;) Ser nästan ut som att jag har smetat på en helt burk med rouge, men så är faktiskt inte fallet mina vänner. Skulle sovit hos MollinSjögren inatt för att sedan åka och träna klockan 7 i morgon bittit, men vi glömde totalt bort det, synd! Då hade vi bilat in och kunnat åkt runt halv 7, men nu när jag är hemma går bussen lite innan 6 tror jag och det känns oerhört segt om jag ska vara ärlig. Så jag tror faktiskt jag hoppar det i morgon och kör nästa tisdag.. Jag får se.

Det är såååå frustrerande med katter ibland, speciellt våran ena katt som alltid hoppar upp på tangentbordet när man sitter vid den stationära datorn.. & hur många gånger man än slänger ner henne på golvet så är hon lika fort uppe igen. Där är en stor skillnad mellan hundar och katter faktiskt, hade det varit min hund som gjorde något sånt (kankse inte just hoppar upp på tangentbordet......) så skulle man säga åt henne en gång så skulle hon sluta. Är det alltså så att hundar är smartare än katter? (Intresseklubben skriver ner detta antar jag....) Haha.

Kom nyss in från lite löpning i spåret, sprang med syrran. Riktigt skönt, men nu med allergin så blir det tyngre faktiskt. Jag lider verkligen med alla som är superallergiska, som Rebecca i klassen, och måste vara hemma(inne!!!) när det är sånt här underbart väder.. Har varit exakt lika dan, men i år har jag inte känns av det lika mycket som jag brukar faktiskt. Okej, jag är väldigt mycket tröttare än vanligt och känner av lite i ögonen och så, men inte alls som förut. Det kunde hända att jag var tvungen att vara hemma från skolan i över en vecka pga av uppsvullna ögon & hals. Inge vidare faktiskt.. Hoppas att mitt är påväg att växa bort, för det brukar det faktiskt kunna göra. :)

Kom precis ut ur duschen och har tagit på mig mjukisar och en stor sköön tröja och ska faktiskt redan lägga mig i sängen och slå på någon bra film. (Hoppas på en bättre/lättare film än den vi såg igår, jag fattade verkligen ingenting, hmm..) Sovgottallasmå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0