Beck - I Guds namn

Yessir, ska kolla på Beck nu. Det är sjukt vad alla filmer håller klass! Den jag tycker minst om, av de nya filmerna, är nog faktiskt "Flickan i jordkällaren". Just nu kollar jag på "I Guds namn" som då är den sistasista filmen, det är väl okej. Men inte en av de bästa. Blev fruktansvärt sugen på att se de äldre Beckilmerna, exempel "Spår i mörker". Det var jätte länge sen jag såg, kommer ihåg att jag såg den en gång sen liten sen vågade jag inte kolla på den något mer för jag blev såååååååå rädd. Men nu är det nog dags att övervinna den skräcken ;) Jag kom och tänka på en annan sak när det gäller dessa underbara filmer. Att de första filmerna kollade jag ju på när jag var liten, men då hade jag inte riktigt fått upp intresset för min man. Så nu är det ju bara ett måste att kolla igenom alla filmerna from the beginning så man kan kika på en lite yngre version av Mikael Persbrandt :)) Haha.

Time to sleep. / Michaela Klippel


Är det bara jag, eller går tiden sjukt sakta nu inför balen & studenten?
Tycker att den här veckan har pågått i minst 3 veckor.... (?) Nattinatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0