Bara för att..

Jag inte kan sova.. Ellerja, jag har väl inte direkt hunnit försöka.. Men jag är inte alls trött längre, pigg som en nötkärna. Åh, det är så mycket som händer nu framöver på så lite tid och det mesta kommer bli superkul; 

-Svenska muntliga nationella
-Valborg
-Vanliga lektioner sluta vecka 17
-Musikalrep +visningar en hel vecka+helg
-Engelska nationella, delprov3

-Bal gånger2 :)
-Krampen, GO KARRO FÖR FAN!

-STUDENTEN

Allt detta på en månad, det kommer bli så sjukt bra. Håller bara vädret sig på god fot med mig så kommer det bli guld, det här sommaren kommer bli bäst. (Har ju faktiskt hört att det ska bli en stekhet sommar, plusplusplus på det^^)

Dags att sova,
LATER.

(Läste precis igenom det jag skrivit.
Säger man inte frisk som en nötkärna? Vad tänker jag med ibland......
Men ni förstod förhoppningsvis vad jag menade. Men nattinatt på er.)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0