aaaaaj.

Michaela Klippel Österblad ska börja smörja in sig med solkräm när hon solar, har fått soleksem nu =( Gör ont som satan, och kliar gör de också.. Gick upp tidigt i morse, känn på den ni :D Klockan ringde kvart över nio, död som ett djur smet jag över till grannen. Sol hela dagen, hann med en kattjakt också. Nu sitter jag här inne med mina eksem & gnäller.. Vill ju ligga ute.. Kan iof göra det, är i stort behov av att sola ryggen.. Men är inte det sjukt tråkigt? Har alltid tyckt det.. Skulle kunna lägga in en bild här från Bulgarien så ni kan se hur jag alltid lyckas vara kritvit på ryggen & brun på framsidan, men jag sprara nog det;)

Dags att läsa lite ur Poeten nu, börjar faktiskt bli riktigt spännande måste jag erkänna! Missa inte Efterlyst och Insider ikväll mina vänner! På 3:an, det börjar 21-23. Solong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0