...

Jag är inte i form, kom just hem med jordens magvärk. Har så ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen =( & det tar 30jäkla minuter innan tabletten börjar hjälpa... Värdelöst! Så nu måste jag försöka tänka på något annat ett tag, även fast jag är så trött så att ögonen knappt kan vara öppna..

Hursomhelst så var gårdagen väldigt trevlig, blev lite mysförfest i syrrans lägenhet, min älskling Sofie som stället upp i alla lägen var såklart där<3 Det är enkelt, vi stället upp för varandra och that's it! Hihi.. Sen blev det klaras för fulla muggar. Blev dock lite för mycket alkoholintag för min det, (& för endel andra också;)) så har varit rätt slut idag.. Så idag har det blivit väldigt lugnt, dammsugit(y). Har också kikat på Simpsons the move, äntligen, med David. Endel grejer var riktig Michaela humor medans endel saker var helt ströda. Men den var helt okej faktiskt. :))

I morgon ska jag läsa hela dagen, måste bli klar med min bok.. Eller måste i alla fall börja skriva på själva arbetet kring böckerna, det kan ju inte bli tråkigare? Eller? ^^.


I've had the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you

'Cause I've had the time of my life
And I've searched through every open door
'Til I found the truth
And I owe it all to you

With my body and soul
I want you more than you'll ever know
So we'll just let it go
Don't be afraid to lose control

Just remember; you're the one thing I can't get enough of.


Nu ska jag och min vetekudde försöka sova.. Sov gott babes!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låten

2008-04-27 @ 10:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0