Söndag(n)

Äntligen hemma.. Men har haft det superbra faktist. Har inte gjort så mycket, varit på marieberg, ätit, sovit, bakat typ sånt som mormödrar gör. Har också haft många disskusioner om vem som ska få köpa mitt älskade sommarställe. Vi kom överens om att jag och min syster kommer få det i arv. Eller.. Jag och Madde kom överens.. Inte mormor kankse :) Fast vi ska nog få henne på andra tankar! Jagmenar vi har ju redan börjat planera hur vi ska bygga om och fräsha upp det.

& snart fyller jag 18, -12 oktober woho!..(men vad tiden går fort. :b)  ..Kom faktist fram till att jag har ganksa mycket att se fram emot den närmaste tiden.. & när den närmaste tiden har varit så är det inte länge kvar tills jul<3 Jul är bäst. Bara det blir snö, annars kan det lätt bli en flopp.. Fast som sagt, det finns ju alltid spraysnö. Jag tror faktist att jag har en flaska med sånt. Sprayade alla mina fönster när jag var lite.. Typ 5 år sen -.- 
Sen efter julen är det inte långt kvar tills studenten.. :c & innan studenten kommer musikalen., balen och massa mer. Man kan ju inte annat än längta! Men det känns lite skrämmande när man tänker på att skolan bara tar slut sådär.. Fast samtidigt grymt skönt, är så fruktansvärt trött på skolan i allmänhet, uh.. Men jag har allt lite planer för min framtid iaf;) .. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0