Sköndag

Har varit hemma från skolan idag, jobbar bättre hemma när det är stora arbeten för i skolan blir man  bara så sur på att man aldrig får någon dator, köp in nya tack! Men det dumma är att jag inte har pluggat något idag.. Hm, men jag tar igen det någon annan dag. Istället har jag sovit länge, åkte upp till stan och mötte Madde. Köpte klart presenter till mamma, och sen tog en lång fika. Pratade om allt, hon är verkligen sååå bästbästbäst. Fick veta massa saker jag funderat på länge, om när vi va små och så. På ett sätt är jag lite avundsjuk, hon har mer minnen än jag, kommer ihåg mer och vet mer.. Även om det inte är bara bra saker, men samtigit så vill man veta varför det blev som det blev osv. Fick en klump i magen som fortfarande sitter kvar där... Vet inte varför egentligen, det är ingenting som kommer hände igen, har ingenting att oroa mig för.. Men endå sitter den där och irriterar, hmm.. Nu har jag pratat för mkt strunt känner jag.

Imorron blir det till att gå i skolan, har jordens dummaste dag.. Börjar med en lektion klcokan åtta till tio tror jag, sen en sång lektion på 20 minuter, så dom lekitonerna är slutar runt halv elva, sen har jag ingeting förns klockan 2. Det kan ju inte bli värre.. Men iof har jag endel att fixa i morron, fast samtidigt.. Det blir lätt att man 'råkar' glömma bort tiden och missa den otroligt givande engelska lektionen på två timmar. Hur tänker dom när dom lägger en sån tråkgit lektion så sent och så länge på en trosdagseftermiddag? Uhh..


Så om 2 dagar smäller det! Kommer bli kul, alla mina favoriter kommer (antagligen) vara där. :D

Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0