Plugg, plugg, plugg, plugg .. -.-

Idag är jag lite dum, är inte i skolan. Fast har ont i magen så jag tror jag dör, men endå. Men har sjuktsjuktsjuuukt mycket att plugga.. Stora arbeten, naturkunskapsprov, & engelska och en massa. & ibland behöver man en dag hemma, så är det bara! :)

Har tänkt att städa lite också.. Sen blir det Sannamarken. Jag är sugen på att åka karusell.. Har typ varit det sen vi kom hen från Disneyland. Woho vilka jävla karuseller det var där, aldrig haft så kul. Åkte bla. mina första loopar där. Va livrädd..  Första karusellen vi satte oss i var en slags bergochdal-bana som åkte inne i ett svart rum med massa blinkande lampor. Fick nästan panik när vi skulle skjutas iväg, det var högtalare vid varje säte och den räknade ner "3, 2 ,1 GOOO"  Iiihh.. Det var 4 loopar vill jag bara säga, men kul var det :D

Idag är jag glad, det är riktigt höst väder nu! Helt underbart, löv överallt och ganksa kallt. Det är mysigt, riktigt mysigt. Ska ut och ta en promenad med hunden snart, ska faktist bli skönt.. Annars brukar jag inte uppskatta det så mycket faktist :P, speciellt inte när de regnar -.-




När du är trött, när du vill fly
Och oron viskar att, din dag ska aldrig gry
Jag är hos dig, känn handen kring din hand
Var stilla, var ej rädd,
Som en bro över mörka vatten, ska jag bära dig
Som en bro över mörka vatten, ska jag bära dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0