Grattis!

Till Ilona som fyllde 19 i torsdags! Var och firade henne igår, med mycket trevligt folk och gott vin.

Någon1 - ''Är du hel svensk?''
Michaela - ''Jaaa!.. (5 minuter senare) Eller alltså, jag är halvfinsk och kvartstysk''
Någon 2 - "Har du linser?"
Michaela - "Nej!"
Någon2 - "Du borde sälja dina ögon"
Jag vet inte riktigt hur man ska tolka det sista citatet, men han menade säkert väl. =P

Idag får man se vad det blir, ta väldigt lungt antar jag. Måste sätta mig och plugga också.. Känns inte allt för kul, men har trafik och samhällsprov på måndag.. 100sidor som jag inte läst än. Good work. Måste komma igång och köra snart, alla runt om kring än tar körkort huxflux. Jag hade tänkt att satsa på körkort precis när jag fyller.. Men eftersom det bara är 6 DAGAR KVAR så är det nog väldigt omöjligt. Men jag är glad endå :D


Jag ska aldrig mer tvätta, ellerjo. Men så jäkla klantigt av mig. Jag skulle vara duktigt och hjälpa till och tvätta. (Iof när jga tvättar tag jag bara min kläder.. men whatever) Så hade jag varit ute och gått med hunden och haft på mig min svarta collegtröja, och jagskulle tvätta en svart maskin. Jag rafsade ihop mina svarta kläder snabbt och började tvätta. Tror ni inte att jag tvättar min mobil eller? Ahhhh, 45 minuter i en tvättmaskin. Den är typ stendöd. :(  Så nu blir det en riktigt stenåldersmobil för mig ett tag framöver.. Just so you know, jag har ingen mobil..
Rip.




Föresten har jag klippt lugg.

________________________________________________________________________________
(update, 23,23  -någon tänker på mig,woho!)
Hey ...igen!
Orkade inte ta mig in till stan alls.. Så har tagit det lungt hela kvällen, men nu börjar det minsan bli lite ensamt. Helt ensam hemma, förutom hunden då som såklart sover. Så ikväll har jag dejtat Smallville, riktigt bra faktist :D Har också varit ute med hunden en snabbis, typ jätte kallt men jätte skönt.

Vill även berätta att min mobil funkar, eller.. Man kan bara prata i den ibland när det ringer, men sms funkar utmärkt. -Tror jag..Men en mobil ligger ganksa väldigt högt upp på inköpslistan! Men får nog hållas med min nokia3310 ett litet tag iaf. -.- Vilket skämt.

Nu blir det oboy med is & en jäkla massa Smallville i sängen :D
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0