18 snart dåårå.

Om 9 dagar är det min dag, woho, perfekt att det är på en fredag också. :D Kommer bli kul, men när släkten
kommer och firar brukar det bli ganksa segt.. Tror inte jag är sådär mycket för själva uppvaktningen, okej klart det är trevligt och så. Men så mycket folk och uh.. Anyway, så kommer det iallafall bli roligare med alla vänner på kvällen .. ^^

Usch, varför är alla lärare så jäkla idiotiska och lägger alla prov, alla inlämningar och redovisningar samtidigt? Hur tänker dom -.- & orkar typ ingenting, har verkligen ingen lust att sätta mig med läxor.. Det känns så.. oviktigt? Hah, nu är positiva Michaela i farten.. =P Jag skulle faktist hellre städa just nu än börja med allt annat, och det är ovanligt att jag vill städa. Hm, intresseklubben... .

Ähhhh, nu ska jag gå och ta tag i allt. Man är så glad när man är klar med allt :D Börjar känna mig lite sjuk också =( Fast jag kan nog inbilla mig lite.. Fast kankse inte? Uhhh..
Idag var jag inte så intressant märker jag, aja..
Se you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0