Utomlands.

Nu skulle det verkligen sitta fint med en utlandsresa.. Vill verkligen komma iväg och kunna släppa allt och bara slappa. Men vi satsar på att åka någonstans under påsklovet tjejer, längtar verkligen. Gårdagen vart lyckad, trevlig folk, gott vin och karaoke. Sov sen över hos Ilona :) Idag blev det till att gå på stan och strosa lite.. Letade efter någon nyårsklänningn men hittade ingen (värdelösa affärer vi har) så som vanligt var jag och Ilona impulsiva och bokade bussbiljetter till Stockholm i morron. Kommer bli sjukt mysigt och kul. <3


Tröttast någonsin är jag nu, kom hem runt 5inatt och blev väckta klockan 9 så jag är i behov av sömn just nu.
Godnight.



Btw, ligger och kollar på ett Smallville avsnitt just nu.. Det är så jäkla äckligt, är nästan rädd när jag ligger här. Haha. Aja, Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0