Söndag

Så är det en ny söndag, veckorna verkligen bara flyger fram. Min helg har iallafall bestått av jobbjobbjobb, men det har gått så himla fort när man jobbar.. Skönt det! Satt och skrev upp hur mycket jag har/ska jobba nu i december och kom fram till att min lön kommer ligga på 7500:- :D Whhaa.. Okej innan skatt men endå, plussa på 1050:- också för studiebidraget plus julklappspengar, vem kommer vara för jäkla rik? Yay me. Jaja, så snart är det jul dårå, och alla tjatar om vad man önskar sig och det brukar vara sjukt svårt. Men iår har jag fått ihop endel bra grejer faktist; (för de som är intresserade)

Pengar
Underkläder
Christina Aguilera parfymen
Skor från Dinsko
Örhängen+ring från Guldfynd
Väska
Presentkort på makeup store
Halsduk från H&M
Leggings (sånna svarta i typ, eh glansigtmaterial?)
Siden nattline

Okej nu tog det slut. orkar inte ens tänka med. Kan ju också meddela att jag här med följer julkalendern och det är för jäkla kul. Jag skrattar ihjäl mig när jag ser det. Vem kan motstå Johan Ulvesons karaktär? Hahah, så jäkla kul! Jag som hade tänkt att somna jättetidigt ikväll, men icke. Ska i varje fall sova nu, imorron blir det skola och sen julhandla med Ilona, sjukt länge sen.

Jag är inte alls avundsjuk på Sofie som drar till Teneriffa om en vecka, inte alls. -.-  Nattihejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0