Positiv dag

Idag har varit en såndär jättebra dag som inte ofta dyker upp, eller det är ju ofta bra dagar, men inte som denna! Allt har bara gått jätte snabbt, smidig och enkelt. Började för en timma sen med att plugga tills ett prov i morron, och nu känns det som att jag kan allt. Det brukar i vanliga fall ta ett bra tag innan jag får in det som står i boken till min hjärna., men idag så :D

Även pratat med min mor om mitt lilla infall om att åka till Thailand och volontärarbete trodde att hon skulle bli skräckslagen men inte då, hon var riktigt positiv till det. Och nu har jag egentligen inget större pengarproblem, maaahhh. Men kommer faktist söka så många stipendium som jag kan.

Nej, dags att sova! Nattinatt.

Föresten, en bild på min lilla älskling; (den till höger)

image5

Fattar verkligen inte att jag har kunnat varit så hundrädd som jag varit, kom det en hund mot mig kunde jag börja gråta av rädsla, typ.. Men inte nu länge<3


''Hur kan någon va så hjärtlös, hur kan någon va så grym? Lätt att vara god, lätt att vara cool.
Hur kan någon sakna känslor, strunta i en vän i nöd. Lätt att vara stolt, lätt att säga nej.

Särskillt dom som bryr sig om alla, som slåss emot ondska och orättvisor.
Kan du bara kämpa mot ett världsproblem? Kämpa lite grann för mig, jag behöver dig.

Hur kan någon va så hjärtlös? Vet att jag är svag för dig, lätt att vara god lätt att vara cool.
Lätt att vara stålt, lätt att säga nej''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0