Lucia - Grattis Moa!

Klaras för fulla muggar igår! Var hemma hos Cornelia först med tjejerna och sedan blev det Klaras,  supertrevlig kväll. (Bilden kommer förmodligen upp om ett tag..) Idag är jag däremot helt förkyld igen, skitont i halsen och hostar.. Ihh, Iaf så ligger jag i syrrans soffa och kollar på Titanic, helt sjukt sorlig film alltså. Det var nästan så att jag kunde börja gråta bara av introt när dom spelar My heart will go on på flöjt.. Ohh.. To much information maby =P
 




Okej, nu är det såhär att det har gått en hel termin redan. ÄR DET INTE HELT STÖRT? Känns verkligen att studenten närmar sig fortfortfooooort. & snart är det jul också, så som jag har väntat! Haha, men faktist.. Sen fyller min syster the big 21 och slutligen nyår. Allt kommer gå jätte fort och sen hoppas jag att våren kommer susa iväg fort som tusan, och det tror jag också, då händer det också sjukt mkt;
-PA-jobb+redovisning
-Påsklov -Malmö med Anna har det varit tal om!
-Sportlov -utomlands med Maria förhoppningsvis<3
-MUSIKALEN
-Bal
-STUDENTEN (!)

..Så det händer en heldel roliga saker som sagt! ^^


Och så är det ju lucia idag, så varför inte ha en lucia bild också.. ;



Ingen bra bild så, men den får duga för det var den enda som fanns på Maddes datooor.

Nu ska jag se klar titanic. :) Hejs.


Bara för jag hittade gulliga bilder på mig och Maria. (..Det måste vart ett år sen, hah!)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0